lördag 11 februari 2012

HALF-TERM

Godmorgon allihopa, jag pratade med mamma häromdagen och fick bland annat höra att hon går in och kollar på min blogg varje dag, men hon blir lika besviken varje gång, eftersom jag aldrig gör några nya inlägg. Det här  tyckte jag inte alls var kul att höra och det känns väldigt orättvist mot er läsare! Därför ska jag nu åtminstone den här veckan försöka mitt allra bästa med att uppdatera bloggen! Ni förstår igår började mitt februarilov och då kommer jag inte kunna skylla på att jag har varit i skolan ;) Det känns så fruktansvärt härligt att ha lov och jag ser verkligen fram emot en veckans ledighet ! Jag har dock inte gjort några särskilda planer utan jag tänker mest ta det som det kommer. Jag planerar på att stanna inomhus, ha filmaraton,  umgås med vänner, äta god och onyttig mat osv.
Mycket snö har vi i alla fall och eftersom jag inte kommer åka skidor i år, så är jag ganska glad över att jag ändå får se liiiite snö! 
Bortsett från det, är England i allmänhet fortfarande mycket bra :) Jag stormtrivs även om jag på sistone har varit lite deprimerad över vädret eftersom det har varit så grått och kallt men det bästa är väl helt att helt enkelt sluta klaga. Jag hörde till exempel att det var minus 20 grader i Stockholm häromdan och minus 42 I typ Lappland. När jag fick höra det insåg jag att vädret här nog inte är så dåligt trots allt haha. 
Nämen nu springer tiden iväg och jag måste hoppa in i duschen för att sen förmodligen ta mig ut på stan med några kompisar! Fast juste en sak till som jag hoppas ska göra min kära syster Caroline glad är att jag äntligen efter flera månaders tid har börjat scrapbooka lite i boken som jag fick av henne i somras :) Än så länge har jag bara gjort tre sidor med det kommer bli fler jag lovar!
Ha det bra allihopa, Hejdå

Mitt utbytessår i england <3
Jag har helt enkelt bara använt mig av saker som jag har samlat på mig,
 till exempel gamla tågbiljetter, broschyrer osv.
Åh här kommer ett litet bildbevis på snön :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar