måndag 20 februari 2012

Why is Monday so far from Friday, and Friday so near to Monday?


Då var det måndag igen och det känns väl helt ok. Förutom att jag fick reda på att det är mindre än fyra månader som jag har kvar här i York!?!?!? Asså va? Jag kan verrkligen inte begripa det?? Jag är helt chockad över hur fort tiden har gått! Självklart känns det som jag har varit här ganska länge och jag vet mycket väl om att jag även har hittat på en mycket men nej, jag är knappast redo att åka hem. Jag tar tillbaka det jag sa om Bahrain jag vill inte alls att dessa sex veckorna innan nästa lov ska gå fort. Hur lockande värme och sommar än låter vill jag inte vara där än, speciellt inte i Sverige?? Okej förlåt, jag var helt tvungen att få ut alla dessa tankar. Nu ska jag lugna ner mig och istället försöka tänka att fyra månader är fortfarande ganska lång tid. Det är bara att ta det som det kommer och fortsätta med att hitta på allt annat som jag jag vill göra medan jag är här!  Det börjar till exempel med att jag snart ska hoppa i badet och sen imorgon är det "Pancake day" och då ska jag och en hand full tjejer åka hem till Annabel, göra pannkakor och kolla på "The Bridemaids". Det ska bli jätte mysigt och än så länge har jag inte direkt gjort några planer inför helgen men det låter som att vi på fredag ska ha ännu en sleepover med bland annat Sophie och hennes syster  som är här på besök. Under lördagen ska jag förmodligen gå på ett poolparty och på Söndag blir det nog en lugn dag på biblioteket och sen att på kvällen ska jag gå till en pub med några vänner. Som ni kan se, försöker jag mitt allra bästa för att inte slösa bort någon tid! Sådär, det var nog allt för idag men vi hörs snart!! Goodbyeee     
This picture says it all!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar