söndag 12 februari 2012

Just chillin

Hejjjj, gissa vem som redan är tillbaks haha?? Jomen än så länge går lovet precis som planerat! Igår hade jag bara en lugn och härlig dag hemma och sen under kvällen gick jag över till en kompis Abby och hade en mysig tjejkväll med takeaway, film, dans och en masssssa snack, om allt möjligt ;) Nu ska jag snart iväg och träffa Sigrid, vi har tänkt att gå till The Railway Museum där de tydligen har någon slags harry potter vecka vet inte exakt vad detta innebär men det lät kul :) eller egentligen är det framförallt Sigrid som vill gå då hon är ett MASSIVE harry potter fan haha. Efter det blir det nog att vi tar en fika någonstans och sen får vi helt enkelt se vad kvällen har att erbjuda! Nämen det var nog allt, hoppas allt ni är bra med er där hemma? Jag kan tänka mig att ni också ser fram emot ert lov näst, nästa vecka haha ;) Här kommer en bild från igår kväll och sen måste jag tyvärr skynda mig. Ciaaao, vi hörs snart igen !!!
Abby,  jag och Cassie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar